reklama

Óda na podnikanie, alebo Aby ovca bola celá, vlk musí skapať.

Pred pár mesiacmi som zavesila remeslo na klinec.  Alebo skôr na vešiak v predsieni. Zostala som totiž doma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dvadsať rokov som podnikala.
Zháňala som robotu.
Pre seba.
Aj pre zamestnancov.
Zamestnávala som priemerne desať ľudí.
Pre štát nič MOC.
Pre mňa MOC.
Zodpovednosti.
Naozaj MOC.
Za seba...
Za zamestnancov.
Prebíjala som sa podnikateľským životom ako nit cez opasok.
Sem tam to šlo.
Tam sem nešlo.
Zamestnanci dostávali výplaty.
Vždy.
Ja nie.
Štát dostával odvody.
Aj dane.
Politici robili čo mohli.
Aby mi strpčovali život.
Ja som tiež robila, čo som mohla.
Aby som prežila.
Zamestnancom som našla nového zamestnávateľa.
Všetkým.
Sebe nie.
Som predsa živnostník.
Už nemám príjmy.
Už nemám ani dlžoby.
***
Ja som totiž pre VÁHOSTAV nepracovala.
 

Ľubica Rusnáková

Ľubica Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý opustí domov, aby zdokonalil seba a iných je vraj filozof. Človek, ktorý cestuje z krajiny do krajiny a vedie ho len slepý impulz zvedavosti, je vraj tulák. Tak neviem...Asi som tulák-filozof. Zoznam autorových rubrík:  AforizmyFejtóny, úvahy...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu