reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubica Rusnáková

Ľubica Rusnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý opustí domov, aby zdokonalil seba a iných je vraj filozof. Človek, ktorý cestuje z krajiny do krajiny a vedie ho len slepý impulz zvedavosti, je vraj tulák. Tak neviem...Asi som tulák-filozof. Zoznam autorových rubrík:  AforizmyFejtóny, úvahy...SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Chuť Portorika - San Juan II.

Ľubica Rusnáková

Chuť Portorika - San Juan II.

Od pasteles, alcapurias, bacalaitos – čo sú skvelé pouličné jedlá po asopao, pastelón, či mofongo, podávané v reštauráciách, až po veľmi obľúbený syrový dezert quesito.

  • 3. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 0
Štvrtý rozmer, alebo korytnačka a zajačik

Ľubica Rusnáková

Štvrtý rozmer, alebo korytnačka a zajačik

Konečne som dostala odvahu. Je o sedemnásť rokov mladší. Neviem, čo tým sleduje, ale z nejakého dôvodu ma chce. Nech už je ten dôvod akýkoľvek, takú šancu neodmietnem. Možno to bude prvý aj posledný raz. A čo? Idem do toho.

  • 1. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 448x
  • 0
Farby a chute Portorika - San Juan I.

Ľubica Rusnáková

Farby a chute Portorika - San Juan I.

Myšlienka navštíviť Portoriko sa na mňa zavesila, keď som videla program Andrew Zimmerna – Lahodné destinácie... Už dávnejšie som mala naplánovanú cestu do Dominikánskej republiky a odtiaľ, fakt len „na skok“ je aj Portoriko.

  • 20. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 503x
  • 0
Santoríni – droga pre „lovcov západov slnka“ - II. časť

Ľubica Rusnáková

Santoríni – droga pre „lovcov západov slnka“ - II. časť

PLÁŽE Na ostrove Santoríni je pomerne veľa pláží, ktoré sú však oproti iným plážam, známym z ostatných gréckych ostrovov predsa len trochu odlišné.

  • 13. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 466x
  • 0
Santoríni – droga pre „lovcov západov slnka“ - I. časť

Ľubica Rusnáková

Santoríni – droga pre „lovcov západov slnka“ - I. časť

Fotografie žiarivých modrých vôd, vybielené kamenné domy posadené na skalách nad nedotknutými plážami, prikryté pastelovo modrými strechami propagované asi po celom svete. To je Santoríni.

  • 9. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 540x
  • 0
reklama
Ostrov Pirátov z Karibiku - Isla Saona

Ľubica Rusnáková

Ostrov Pirátov z Karibiku - Isla Saona

V DR som bola už trikrát, ale vždy v inej časti ostrova. Napriek tomu, že do tejto destinácie prúdi obrovské množstvo ľudí z celého sveta, myslím, že keď človek chce, ešte stále si tam dokáže nájsť to „správne miesto“.

  • 5. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 0
Modlitba...

Ľubica Rusnáková

Modlitba...

Toto je moja dnešná nočná, či skôr skorá ranná modlitba k (ešte zatiaľ) vládnej (či skôr už nevládnej) koalícii... K vládnutiu stačí TROCHU rozumu.K nevládnutiu ho však stačí ešte menej. Tak kam sa podela tá TROCHA?

  • 12. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 184x
  • 0
Aká si mi krásna, ty rodná reč moja...

Ľubica Rusnáková

Aká si mi krásna, ty rodná reč moja...

Príbeh, v ktorom vlastne ani tak nejde o príbeh, ale skôr o ukážku bohatosti nášho jazyka a jeho ustálených slovných spojení, ktoré využívame v každodennom živote, hoci si to neuvedomujeme.

  • 20. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 131x
  • 5
Mnoho kriku pre nič... alebo Len aby sme v hanbe nezostali...

Ľubica Rusnáková

Mnoho kriku pre nič... alebo Len aby sme v hanbe nezostali...

Pani Anna B. neurobila nič, čo by sa priečilo hlavným bodom strany, ktorú ona sama reprezentuje. Facka, ktorá údajne dopadla na časť tváre jej poslaneckého kolegu, bola v súlade s princípmi a hlavnou ideou strany.

  • 11. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 165x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu